Alla inlägg under november 2010

Av Rebecca Andersson - 5 november 2010 12:59

Hello everyhopa!


Livet bara rusar fram känns det som. Snart är det jul till och med... Hjälp!


Jobbet är fortfarande fantastiskt kul och jag utmanas varje dag nästan vilket är underbart! Jag har bra kollegor och roliga arbetsuppgifter och det är ett högt tempo hela tiden i stort sett.


Hästen har fått ta det lite halvlugnt på slutet på grund av underlaget i samband med lagning av bromsar på transporten. Men i helgen är det Micketräning så jag har trimmat hårdare den här veckan igen.


Ska strax bege mig mod Degernäs för att packa ihop alla grejer och för att åka mot Hippo så jag hinner klippa odjuret innan träningen. Måste även tvätta en heeeel del...!


Hej hopp tills vi hörs igen!

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards