Alla inlägg under januari 2011

Av Rebecca Andersson - 3 januari 2011 07:14

Jag vaknade tidigt i morse så nu har jag lite tid över och då kom jag på att jag kan skriva en liten uppdatering här -det var ju liksom ett tag sen:)


Det går fortfarande bra på jobbet och jag trivs. Nu har jag jobbat 1/4 av mitt vikariat så tiden går ganska så fort vill jag lova.


Jag och Jörgen har köpt en lägenhet som vi ska renovera. Vi får nycklarna den 10:e januari och då ska vi riva ut och börja fixa. Allt ska göras men de stora jobben är att fixa kök och badrum, där ska det rivas väggar och bytas all utrustning. I övrigt blir det nya golv och tapeter, nytt innertak i kök och vardagsrum och lite allmänt fix.


Kanan är igång från vintervilan och nu är vi redo att börja träna som vanligt. Ska bli riktigt kul att komma igång helt igen. Har varit in till Hippo och hoppat några gånger och han har skött sig finfint!


Hmmm....jag har säkert en miljon andra saker att berätta men detta är det jag kommer på just nu och resten får jag ta vid ett senare tillfälle -förhoppningsvis blir inte luckan mellan inläggen lika stor denna gången :)

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards