Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Onsdagsnöjet

Av Rebecca Andersson - 14 september 2011 22:18

Åkte till Hippo i em för att tvätta och äta middag med Kerstin. Har tvättat upp innehållet i en hel gigantisk Ullaredpåse vilket kändes väldigt skönt! Massa schabrak och några täcken. Fick mig en go middag också med trevligt sällskap :)


Har spenderat hela kvällen med att kolla på träningarna. Känner mig grymt sugen på att få vara med själv, men jag känner mig samtidigt väldigt tjock och otymplig så jag behöver inte resonera så mycket med mig själv för att inse mitt eget bästa ;)


Fortsätter nu i samma tema här hemma i soffan genom att kolla på sammandraget från EM. Ååååå!! Vill också!!!!

 
 
Veronica

Veronica

14 september 2011 22:46

Och jag ska sälja mina hästar och min hästgård. Separationssorg. Jag hade drömmen att fortsätta och kunna jobba med hästar men en ridolycka satte stopp för det. Min gård finns presenterad på min blogg.

http://limetreehouse.wordpress.com

Rebecca Andersson

14 september 2011 22:56

Ojdå.. Ja, mitt tillstånd är ju övergående så jag ska väl inte klaga egentligen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Andersson - 30 december 2011 19:03

Ny blogg finns nu på: http://rebeccaelisabethandersson.blogg.se Väljer att lämna bloggplatsen då appen för bloggning aldrig kommer. Hoppas du väljer att följa min nya blogg istället :)...

Av Rebecca Andersson - 21 oktober 2011 17:06

Jag har liksom halkat ifrån bloggandet för ett tag. Har inte haft någon motivation alls, å sen så händer det väl inte jäääättemycket varje dag nu heller..!   Nytt under solen: Kanan har varit på tävling i Sundsvall med Kerstin som ryttare och m...

Av Rebecca Andersson - 26 september 2011 10:38

Så var tävlingsledardebuten avklarad :) Gick bra för mig och S så nu tar vi  nya tag för nästa höst och vi har storartade planer att göra nåt riktigt bra till den tävlingen :)   Kanan har tävlat med Kerstin och dom har skött sig lysande! På freda...

Av Rebecca Andersson - 22 september 2011 15:45

Som Jenny påpekade i sin kommentar till förra inlägget är det mindre än 100 dagar kvar nu till beräknad födelse av lillan. Känns både som lång och kort tid samtidigt :)   Det största just nu är att min mage har en identitetskris * 2. Dels har jag...

Av Rebecca Andersson - 21 september 2011 13:38

Det värsta med den här filmen är att det finns föräldrar som är så här på riktigt... :P   ...

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards