Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Snart är det dax!

Av Rebecca Andersson - 21 september 2011 10:53

I helgen är det tävlingar på Hippo. Jag ska ju inte rida själv men är dock tävlingsledare och hästen ska vara med så det blir ju kul i alla fall! Inte lika kul som att tävla själv men nästan :)


Förberedelserna har gått bra än så länge även om det har blivit lite omvägar här och där. Känns dock som att vi klarat vår tävlingsledaruppgift bra än så länge med tanke på att det är första gången vi gör det.


Idag ska jag börja ta tag i lilla sovrumet, eller skräprummet som det är nu... Ska försöka få ut lite som ska slängas eller som ska till myrorna osv. Måste börja nån stans i alla fall. Känns som att mycket som är där inne kan vi egentligen göra oss av med för vi har inte använt det sen vi flyttade in, men jag bör väl gå igenom grejerna i alla fall....


Imorgon blir det en hippo-dag. Ska desinficera boxar, sätta upp namskyltar, hämta program, hämta banbyggaren osv. Kommer kännas som en fullspäckad dag jämfört med hur jag har det annars för tillfället :P

 
 
Jenny

Jenny

21 september 2011 18:32

Hörru, det är mindre än 100 dagar nu =)

http://jennynystrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Andersson - 30 december 2011 19:03

Ny blogg finns nu på: http://rebeccaelisabethandersson.blogg.se Väljer att lämna bloggplatsen då appen för bloggning aldrig kommer. Hoppas du väljer att följa min nya blogg istället :)...

Av Rebecca Andersson - 21 oktober 2011 17:06

Jag har liksom halkat ifrån bloggandet för ett tag. Har inte haft någon motivation alls, å sen så händer det väl inte jäääättemycket varje dag nu heller..!   Nytt under solen: Kanan har varit på tävling i Sundsvall med Kerstin som ryttare och m...

Av Rebecca Andersson - 26 september 2011 10:38

Så var tävlingsledardebuten avklarad :) Gick bra för mig och S så nu tar vi  nya tag för nästa höst och vi har storartade planer att göra nåt riktigt bra till den tävlingen :)   Kanan har tävlat med Kerstin och dom har skött sig lysande! På freda...

Av Rebecca Andersson - 22 september 2011 15:45

Som Jenny påpekade i sin kommentar till förra inlägget är det mindre än 100 dagar kvar nu till beräknad födelse av lillan. Känns både som lång och kort tid samtidigt :)   Det största just nu är att min mage har en identitetskris * 2. Dels har jag...

Av Rebecca Andersson - 21 september 2011 13:38

Det värsta med den här filmen är att det finns föräldrar som är så här på riktigt... :P   ...

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards