Alla inlägg under april 2011

Av Rebecca Andersson - 8 april 2011 12:52

Ja nu gör jag ett försök att blåsa liv i bloggen!


Mycket har hänt sen sist och mycket händer hela tiden nu.


Jag slår knut på mig själv på jobbet för tillfället för att hålla tidsplanen på ett projekt men det går faktist oroväckande bra!


Hästen mår prima och var en stjärna första omgången i elitserien. Laget slutade på en andra plats och det känns super inför kommande omgångar. Nästa helg bär det av till Gävle!


Vi är på plats i vårt nya hem på Trattis 33 och även om det är saker ÖVER ALLT så känns det super. Längar dock tills vi hittar en soffa så att vi slipper sitta på köksstolarna vid soffbordet...!


Underbart med vår ute! Oj vad jag har längtat!

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards