Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Söndagsmys

Av Rebecca Andersson - 26 april 2010 09:42

Hade en riktigt lång söndag då väckarklockan ringde 05:30. Åkte till stallet och släppte ut pållarna och red Kanis runt byn i morgonsolen. Kom hem igen strax efter 8 och efter en varm dusch stod frukosten framdukad = vardagslyx!


Skulle cykla till Rossi och Alice kring lunch för att äta lite gott och sedan åka på Clicken-ridning med Alice för första gången. Fick en ordentlig cykeltur då jag inte insåg i vilken ände av bostadsområdet jag skulle till utan cyklade förbi först men hittade fram tillslut! Blev bjuden på god lunch och leksaks/rumsvisning av Alice.


När vi kom till Hippo för Clicken ridningen så fanns ingen på plats som tog hand om den... Jag tog saken i egna händer och anordnade ponnyridning för Alice och en till liten pojke som också var där. Alice var en riktig naturbegåvning och sken som en sol när hon fick "springa fort". Hon viller bara trava hela tiden! Vi avslutade besöket med att ta en fika i cafeterian.


Jag har haft en riktigt mysig söndag som ni ser!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Andersson - 30 december 2011 19:03

Ny blogg finns nu på: http://rebeccaelisabethandersson.blogg.se Väljer att lämna bloggplatsen då appen för bloggning aldrig kommer. Hoppas du väljer att följa min nya blogg istället :)...

Av Rebecca Andersson - 21 oktober 2011 17:06

Jag har liksom halkat ifrån bloggandet för ett tag. Har inte haft någon motivation alls, å sen så händer det väl inte jäääättemycket varje dag nu heller..!   Nytt under solen: Kanan har varit på tävling i Sundsvall med Kerstin som ryttare och m...

Av Rebecca Andersson - 26 september 2011 10:38

Så var tävlingsledardebuten avklarad :) Gick bra för mig och S så nu tar vi  nya tag för nästa höst och vi har storartade planer att göra nåt riktigt bra till den tävlingen :)   Kanan har tävlat med Kerstin och dom har skött sig lysande! På freda...

Av Rebecca Andersson - 22 september 2011 15:45

Som Jenny påpekade i sin kommentar till förra inlägget är det mindre än 100 dagar kvar nu till beräknad födelse av lillan. Känns både som lång och kort tid samtidigt :)   Det största just nu är att min mage har en identitetskris * 2. Dels har jag...

Av Rebecca Andersson - 21 september 2011 13:38

Det värsta med den här filmen är att det finns föräldrar som är så här på riktigt... :P   ...

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards