Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Rebecca Andersson - 19 juli 2011 09:31

Tar en liten paus från lugnet. Sitter själv på jobbet och det märks att typ hela världen har semster. Telefonen är tyst och mejlen lika så. Tur att jag har lite intervjuer att boka in och några projekt att styra upp för dagarna blir så låååånga om det inte händer något.


Efter jobbet idag ska jag besöka Dino och Khan, myspys å få träffa lillkillen :)


Är ledig från stallet då bästa Matilda har tagit hand om Kanis igår och imorse. Skönt att bara få vara ibland.


Kan också konstatera att magen växer, har gått från lite lönnfet till bebismage på några dagar känns det som. Nästa vecka är det dags för ultraljudet. Spännande och lite otäckt på samma gång!

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards