Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Rebecca Andersson - 25 augusti 2010 12:21

Jag blir så less... hur svårt ska det vara att få till ett arbetsgivarintyg? Jag behöver min a-kassa... Nu har jag väntat i över en månad och när det äntligen kommer så står det fel. Det står att det är jag som har avbrutit anställningen vilket skulle ge mig 45 dagars karens hos a-kassan. Nu var det ju så att jag fick dom att avbryta min provanställning just för att jag skulle slippa tjaffs med a-kassan. Så nu får jag väl vänta nån vecka till innan jag får ett nytt intyg och sen nån vecka till innan a-kassan har gått igenom mina handlingar. Så lagom till jul får jag pengar igen eller nåt sånt....


Det är oerhört tröttsamt att hålla på och tjaffsa och jag vill ju inte ha kontakt med dom någonsin igen. Varför ska det måsta vara så här? Jag orkar inte.... Jag vill inte...


Jag vill ha ett jobb. Nu.

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards