Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecca Andersson - 14 juli 2011 13:47

Sitter på jobbet och lyssnar på tystnaden. Det är bara jag som jobbar och så kommer det mer eller mindre att vara fram till den 8:e augusti. FATTA hur länge det är.... Det är dessutom väldgit lungt för närvarande och då blir tystnaden ännu tydligare.


Imorgon åker jag till Näset för min sista tävling på ett tag som  ryttare i alla fall. Kerstin tävlar honom imorgon då jag ska sitta här och lyssna på tystnaden men lö-sön är det min tur. Hoppas på en bra avslutning : )


Av Rebecca Andersson - 12 juli 2011 13:43

Mitt förra försök att blåsa liv i bloggen gick väl si så där kan jag konstatera. Drygt 3 månader senare kommer nästa inlägg, och tanken är att det inte ska ta så lång tid innan det dyker upp ett till :)


Jag har avslutat semestern för den här sommaren och ska nu jobba fram till den 1 september. Sen tar mitt vikariat slut. Det känns både bra och dåligt i ärlighetens namn. Vill ju självklart inte vara arbetslös men jag är också redo att gå vidare. Och den största nyheten sen jag skrev här sist är att jag ska bli mamma vid årsskiftet! Med det framför mig så spelar det faktiskt inte så stor roll om jag inte får något nytt jobb i höst. Är ju inte så där väldans anställnigsbar när jag kommer med tjockmagen heller så jag tar det med ro. Får jag något nytt jobb, fast eller tidsbegränsat, så är det toppen -om inte så löser allt sig så småning om.


Så, det får räcka för den här gången -och förhoppningsvis så kommer en uppdatering snart igen :)

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards