Alla inlägg under augusti 2010

Av Rebecca Andersson - 9 augusti 2010 11:28

I helgen var det tävling på hemmaplan. Jag hade fullt upp som banbyggare, banchef och tävlande... Svårt att vara överallt samtidigt.... Det funkar inte riktigt att ladda om och fokusera på tävlingsbiten en sån här helg. På lördagen red jag 130cm med två nedslag. En jämn runda men vi var inte riktigt i gång då det blev tight om tid.


Igår red jag två klasser. Först 130cm med ett nedslag vilket räckte till en tredjeplats! Han kändes så mycket bättre och hoppade SUPER! Nedslaget var mitt eget fel också. Sen var det dags för 140cm (som jag inte byggde) och trots ett stopp och två nedslag så kändes hästen super! Så jag känner mig ganska så nöjd med söndagen i alla fall.


Nästa tävling blir i Vännäs om två veckor. Det ska bli kul!



Av Rebecca Andersson - 2 augusti 2010 09:51

Ja nu är det gjort! Bröllopet gick av stapeln i fredags och allt gick helt enligt planerna och dagen/kvällen blev helt perfekt!! Vigseln var fantastisk med duktiga Sanna och Fredrik som sjöng och spelade gitarr, Björn som läste en text och Lollo som vigselförrättare. Dessutom var vädergudarna med oss och det regnade inte på oss.


Kvällen blev super med många fina tal, bland annat min mormor höll ett helt fantastiskt tal! Maten var supergod och tårtan också. Sen blev det brudvals och vi lyckades riktigt bra! :) Och efter den valsen lämnade jag inte dansgolvet särskillt många gånger under kvällen. Zakariya var min ständiga följeslagare och han ägde dansgolvet!


TACK ALLA VÄNNER FÖR EN SUPERDAG!!!


Ps. Jenny, jag snor dina bilder ;)


     

                 

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards