Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Rebecca Andersson - 9 mars 2010 17:14

Kände att det var dax för lite förnyelse i mitt liv och har därför skapat denna blogg som jag kan missköta lika mycket som den gamla...haha!


Är på min andra vecka som arbetssökande (hemmafru, lyxhustru, eller vad man nu vill kalla det för). Sysselsätter mig med att rida Kanisbananis och Tuten samt med att träna på Iksu. Än så länge är det ganska skönt att vara ledig men det skulle kännas bättre om jag visste hur länge det skulle vara.


På fredag så ska jag på anställningsintervju så förhoppningsvis är inte arbetslösheten så långvarig. Det är mitt drömjobb så jag hoppas verkligen att det går vägen! Känns väldigt stort att ens ha blivit kallad till intervju.


I helgen debuterade jag och Kanis 140cm. Det gick väldigt bra faktiskt! Var inte så väldigt nervös men fick djupandas lite innan jag satt upp. Red runt med två nerslag så det kändes väldigt bra! Han hoppar med sån lätthet att det blir så enkelt att rida då.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards