Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Rebecca Andersson - 15 mars 2010 16:39

Så var det måndag igen. Inte för att det märks nån större skillnad för mig direkt... Eller ja, Jörgen kliver upp jättetidigt och det är lite folk i stallet när man är där tidigt. Det är väl typ det som är skillnaden.


Var i stallet på förmiddagen. Red först Kanan, fick panikrida på slutet för dom skulle harva ridhuset. Men han var fin så jag få känna mig nöjd i alla fall. Tuten fick galoppera över ett sockerbitshinder. Det var typ det roligaste han har gjort i hela sitt liv... Var på väg av nån gång men det var det värt! Han småbockade, studsade och slängde ben åt alla håll. Söting!


Helgen har bjudit på fest, den första på väldigt länge. Vi var hos Karin Ö och det var väldigt kul! Började med middag hemma på Kuratorvägen innan Niclas skjutsade över oss till Karin. Karin och Lotta har dock blivit tanter och blev trötta och for hem vid 23. Jag och Jörgen är däremot unga och fräscha så vi höll ut till 02! Mycket nöjd med mig själv (som normalt somnar i soffan innan 22).


Nu är det dags för veckans första träningspass om en stund. Åter igen är det Marias aerobic dance som står på schemat.



Over and out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards