Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Rebecca Andersson - 11 mars 2010 16:10

Imorgon är det dags för anställningsintervju. Mycket att tänka på. Vad ska jag säga, vad ska jag ha på mig, hur kommer det att kännas, vad kommer dom att tycka, vilken konkurrens har jag osv.


Det är lite jobbigt att jag vill ha jobbet så mycket. Det är lättare att slappna av om det känns oviktigt, eller i alla fall mindre viktigt.


Jag funderar mycket över hur jag ska svara på dom vanligaste frågorna.

  • vilka är dina starka sidor?
  • vilka är dina svaga sidor?
    • hur kan du utvecka dom?
  • hur reagerar du på stress?
  • beskriv en konflikt du har varit iblandad i och hur du agerat då
  • varför ska vi anställa dig?

Allt man säger är viktigt och hur man säger det är lika viktigt.


Jag vill verkligen ha det här jobbet. Fatta -en tillsvidareanställning på en tjänst som innehåller allt jag vill jobba med. Det är nästan för bra för att vara sant.


Att få det här jobbet skulle innebära att jag och Jörgen helt plötsligt har förutsättnignar att köpa hus exempelvis. Och det skulle ju inte kännas helt fel!


Kommer att bli svårt att sova i natt, det kan jag lova.


Ska strax bege mig till Iksu för dagens träningspass (har ju bara ridit två hästar idag   ). Step dance för Maria står på schemat och det ska bli kul!


Sen ska jag städa och göra klart de sista inbjudningskorten.


På lördag är det fest! Kommer typ inte ihåg när jag var på fest senast! Ska bli riktigt kul!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards