Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Rebecca Andersson - 10 mars 2010 23:04

Sitter nerbäddad i soffan med datorn i knäet och med ena ögat på TV:n. Det är CSI, och dessutom ett avsnitt som jag inte har sett.


Träningen gick väldigt bra ikväll. Kanan var väldigt avslappnad och hoppade otroligt väl. Det är så kul att rida när det känns så!


Imorgon har jag utsläpp i stallet och ska rida både Titus och Shere Khan. Båda ska trimmas lite. Om det är fint väder blir det nog att rida i paddocken.


Sen måste jag köpa några kuvert till till inbjudningskorten och skicka iväg de som är kvar. Jag måste lägga upp ett par byxor som jag har tänkt ha på mig på intervjun på fredag och även bestämma vad jag ska ha på mig till. Det är ju viktigt att man känner sig rätt klädd på en intervju för att kunna slappna av och göra ett gott intryck. Eller, det är ialla fall viktigt för mig!


Näe hörreni, nu är det faktiskt dax för sängen!


God Natt & dröm söta drömmar!


PS. Observera hur flitig jag har varit i mitt bloggande sen jag bytte portal ;)


Av Rebecca Andersson - 10 mars 2010 13:36

Så var nästan alla inbjudningskorten klara för ivägskickning! Det är bara några som saknar adresser och dom har Jörgen fått i uppgift att fixa fram. Känns skönt att ha gjort bort det. Ska ta med mig de jag har gjort till posten idag så är vi verkligen på gång.


Ska även hämta mitt paket från Rytteriet. Har beställt en ny tävlingshjälm, en marinblå Charles Owen Ayr8




Av Rebecca Andersson - 10 mars 2010 08:15

Vaknade av en smäll vid 07,00. VILDA!!!! Kattskrället hade vält min vas med tulpaner.... Vatten över allt, tillsammans med det som numera mest liknade tulpanlik. Vilket perfekt uppvaknande.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards