Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Rebecca Andersson - 4 maj 2010 17:56

Hoppade hemma på banan. Red lite linjer på både rakt och böjt spår. Kanan var lite dragig och segstark men hoppade bra. Hade svårt att hitta distanser tidigt eftersom att han var lite tung. Men det blev bättre på slutet. Fin och avslappnad när jag travade av honom.

Av Rebecca Andersson - 4 maj 2010 17:54

Jag fick jobbet!! På måndag börjar jag min nya karriär som kundansvarig på Din Assistans med att åka till Stockholm på introduktion. Ska vara där mån-ons och dom fixar flyg och hotell. Lyxigt!!


Så skönt att få ordning på saker och ting igen!

Av Rebecca Andersson - 4 maj 2010 13:16

Igår kväll höll jag i Kerstins träningar på Hippo. Det är roligt att ha hoppträningar men alltid svårt att vara vikarie. Svårast är att veta vart man ska lägga ribban och hur mycket man kan pusha vissa elever. Men det gick bra igår och alla var så duktiga! Det är ganska spännande å se hur duktiga ridskolans hästar är. Första gruppen var privata och de andra två var ridskolans specialgrupper. Även om ryttarna i privatgruppen är mer rutinerade så blev det enklare för ridskoleryttarna för ridskolans hästar är så otroligt rutinerade och löser många uppgifter själva när det behövs.


Höll på att frysa ihjäl innan det var över dock så jag tinade upp mig själv med en kokhet dusch innan jag kröp till sängs.


Idag har jag varit och bytt däck på Subban. Fick punka på ett däck och då sommardäcken var mer eller mindre slut i övrigt också så köpte vi nya. Ganska skönt att köra till däckfirman och chilla i soffan mendan dom gör jobbet! Mindre nice att behöva betala för det dock....


Ska åka till Degernäs snart och hoppa lite med Kanis. Känns bra att ha några språng till i kroppen innan Högbo.



Av Rebecca Andersson - 4 maj 2010 12:49

Red stora rundan, blev mest skritt men jobbade lite i trav och galopp. Han var bättre i vänster galopp än höger idag, känns bra att det växlar för då är vi nog på väg framåt i alla fall. Red c:a 60min.

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards