Alla inlägg den 15 september 2010

Av Rebecca Andersson - 15 september 2010 21:12

Inget blev som det skulle idag... Hästen är oklippt och uteritten fick var för vi skulle nog ha drunknat om vi ridit ut. Nä, vi hade nog överlevt, jag vet -men det kändes som att Kanis fått nog av ösregn efter att ha varit ute hela dagen.


Jag har packat skåpet inför helgen så allt är egentligen klart för avresan imorgon för utom att pållen behöver bli av med ett ton päls. Förhoppningsvis kan jag lösa det imorgon på förmiddagen. Nödlösningen blir att klippa honom med dom skär jag har och då får han bli randig och hemsk... Men, men... Har inte så mycket att välja på.


Skiiiiit!


Nu ska jag packa mina grejer inför helgen... Det ska regna heeeela helgen så det kommer bli högst omysigt.... Ska packa mycket varma kläder, gummistövlar och regnkläder. Kul, kul....

Av Rebecca Andersson - 15 september 2010 15:44

Om det ska ta 3-5 dagar att leverera en vara efter erhållen betalning, hur kan det då vara så att jag nu har väntat i 8(!) arbetsdagar på mina nya skär?? Dom fanns ju i lager så det ska väl inte vara så svårt att stoppa dom i ett kuvert och skicka dom till mig. Men tydligen så var det jättesvårt!


Måste klippa odjuret innan tävlignen i Helgen för han blir jättesvettig på en gång nu.... IRRITERANDE!!! Har dessutom väntat i hundra år på att posten skulle komma eftersom att den kommer runt 15:30 sen nån vecka tillbaka. Hrmpf... Skit....

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards