Alla inlägg den 23 september 2010

Av Rebecca Andersson - 23 september 2010 21:40

Kände igenom honom på banan. Han var fin idag. Lösgjord och pigg. Rullade över ett lågt räcke ett par gångar för att lösgöra lite extra. Avslutade med att leka lite i galoppen. Vända lite snabbt och ha mycket tryck. Det var superkul tyckte Kanan :) Skrittade av honom ordentligt.

Av Rebecca Andersson - 23 september 2010 21:33

Japp, då var vi på banan igen :) Dagens alla måsten är genomförda och jag har sjunkit ner i soffan. Allt har gått enligt planen, förutom att den j*vla transporten inte gick igenom besiktningen... Bromsarna tog ojämt så nu ska min älskade man kika på den. Han trodde dock inte att det skulle vara nåt problem att justera så jag får väl lita på honom.


Känner mig laddad inför helgen och har en känsla av att det kommer att gå bra, så jag får hoppas på att den känslan är rätt :) Imorgon är det 130cm som ska ridas och jag ska banne mig sätta den den här gången!

Av Rebecca Andersson - 23 september 2010 09:46

Idag har jag mycket att göra, men jag gillar när det är så också :) Ska till stallet och fixa inför helgen, klippa Kanans ben, sömma om en sko, trimma lite, packa lite osv. Transporten ska besiktas kl. 13:15 och jag hoppas att det ska gå bra. Jag ska hämta helgens banbyggare kl. 16:30 på flygplatsen och köra honom till Hippo. Banan ska byggas kl. 19 och det brukar ta nån timme, så det känns som att dagen är fulltecknad.


Har ett annat projekt som jag måste ta tag i också. Jag måste uppdatera min garderob till jobbet. Det är snäppet under kavaj som gäller och jag har inte så mycket sådana kläder. Har hittat lite på H&M som jag skulle vilja ha


Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards