Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Upptagen?

Av Rebecca Andersson - 21 september 2010 10:04

Idag kommer min bästa Anja! Ska luncha med henne idag och det ska bli såååå kul att se henne igen :) Det är nästan två månader sedan nu. Jag tycker faktiskt att hon ska ta och flytta upp till oss igen, Stockholm vs Umeå -det kan ju inte vara så mycket att fundera på, eller? :P


Sen blir det stallet och Kanan ska joggas lite. Måste även sömma om den andra bakskon, kände att den var lite glapp igen igår men orken räckte bara till att slå på en sko. Tror inte jag ska skola om mig till hovslagare iaf, fy vad jobbigt det är! Ganska stolt att jag klarar av att göra det själv nu. Har aldrig vågat prova tidigare men det är ju inte alls svårt faktiskt! Så länge man kan använda dom gamla sömhålen i hoven är det superenkelt.


Har även lovat S att jag ska desinficera åt henne ikväll så jag måste åka till Hippo vid 18. Imorgon ska vi bygga boxar och på torsdag ska vi bygga bana och sen är det tävling hela helgen. Jag vet ju vad jag ska göra i veckan i alla fall!


Skickade ett argt mejl igår till dom som jag har köpt skären av också så nu hoppas jag att dom dyker upp snart för det är inte ok att behöva vänta två veckor när det ska ta 3-5 dagar. Det förstör ju min planering!


Förklylningen känns fortfarande som att den ligger och lurar. Jag är varesig bättre eller sämre idag, det bryter väl ut till helgen med min tur... Men jag är väldigt taggad på tävlingarna i helgen! Vi är på gång jag och Kanan :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Andersson - 30 december 2011 19:03

Ny blogg finns nu på: http://rebeccaelisabethandersson.blogg.se Väljer att lämna bloggplatsen då appen för bloggning aldrig kommer. Hoppas du väljer att följa min nya blogg istället :)...

Av Rebecca Andersson - 21 oktober 2011 17:06

Jag har liksom halkat ifrån bloggandet för ett tag. Har inte haft någon motivation alls, å sen så händer det väl inte jäääättemycket varje dag nu heller..!   Nytt under solen: Kanan har varit på tävling i Sundsvall med Kerstin som ryttare och m...

Av Rebecca Andersson - 26 september 2011 10:38

Så var tävlingsledardebuten avklarad :) Gick bra för mig och S så nu tar vi  nya tag för nästa höst och vi har storartade planer att göra nåt riktigt bra till den tävlingen :)   Kanan har tävlat med Kerstin och dom har skött sig lysande! På freda...

Av Rebecca Andersson - 22 september 2011 15:45

Som Jenny påpekade i sin kommentar till förra inlägget är det mindre än 100 dagar kvar nu till beräknad födelse av lillan. Känns både som lång och kort tid samtidigt :)   Det största just nu är att min mage har en identitetskris * 2. Dels har jag...

Av Rebecca Andersson - 21 september 2011 13:38

Det värsta med den här filmen är att det finns föräldrar som är så här på riktigt... :P   ...

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards