Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Rebecca Andersson - 11 juli 2010 21:04

Jag har haft en riktigt lyxig dag idag. Först åkte jag ner på stan och mötte upp Lotta för en lunch date. Vi hamnade på Waynes och jag åt typ världens godaste kycklingtoast. Sen så satt vi och surrade en stund innan vi kände att det var dags för efterrätt. Lotta tog en morotskaka och en iste och jag tog rabarberpaj och en latte. Mmmmmm! Vi fick sällskap av en söt liten pippi som ville smaka och som var så tam att den åt ur våra händer!


Efter några timmars surrande i solen gick vi en runda på Åhlens. Köpte en ny plånbok och den var så fin att Lotta köpte en likadan! :) Sen blev det lite mer små plock -hårinpackning, bomull osv.


Min blivande man hade sin svensexa igår och här hyffsat bakis idag, hehe! Så han ville självklart äta pizza till middag. Efter att jag hade varit i stallet och tagit hand om lilla hjärtat så tog vi en prommis till en pizzeria på Berghem. Åt typ den godaste pizza som jag har ätit på vääääldigt läge! Mums! På vägen hem gick vi in på Ica och köpte glass, mums igen! Tur ja ska ut och springa imorgon :)


Jörgen har nu somnat sittandes i soffan. Det tar på att ligga på topp!


Bjuder på en sommarbild på Kanis. Det är absolut bäst att rulla precis innanför staketet på hagen för där är det inget gräs, då blir lerinpackningen perfekt!

  

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards