Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Rebecca Andersson - 14 juli 2010 09:05

Gårdagen spenderades i sängen med vansinnig migrän. Kallsvettades, frös, blev för varm, mådde illa, huvudet pulserade och jag kräktes... Ingen superdag direkt. Men idag har livet återvänt känns det som. Jag är fortfarande ganska sliten men att slippa dunkandet i huvudet är värt hur mycket som helst!


Ska ta och bege mig till stallet nu och göra klart stallet på fm. Klockan 13 ska jag vara på Clip för att prata igenom min håruppsättning till bröllopet. Och ikväll blir det middag hos svärmor i Nordmaling. Ska försöka hinna handla mat till helgen någon stans där emellan också. Tur att vi åker lite senare imorgon så att jag har hela dagen på mig med att fixa mat och packa osv. Det är alltså tävlingar i helgen. Norrlandsmästerskapet går av stapeln i Näset utanför Sundsvall. Det ska bli riktigt roligt och jag är taggad! Provade ett nytt bett i måndags när jag hoppade och det funkade riktigt bra så nu ska jag testa det i helgen också.


Detta blir den sista tävlingen för fröken Andersson, sen är det fru som gäller! Nu är det riktigt nära faktiskt! Men jag tror att vi har koll på läget. Bordsplaceringen är gjord så nu gäller det bara att få till gästpresentationen så är festprogrammet nästan klart.


Nä nu ska jag ta och sätta lite fart!

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards