Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Rebecca Andersson - 5 augusti 2011 10:24

Känns lite tråkigt att det är grått och regnit när det ska bli helg och ledigt. Men, vi behöver ju vattna jorden lite också så det får väl vara så.


Igår hade jag en mycket lycklig häst i alla fall. Han fick hoppa lite och jag med för den delen. Jag hoppade banan som stod uppstäld och det var inte särskillt högt, kanske c:a 0,8-1m och han hade såååå kul. Avslutade med lite omhoppning och på den höjden kan man verkligen rida typ hur som helst med Kanan. Han var superlycklig efter några omhoppningssvängar och när man känner att hästen blir så glad så blir man ju minst lika glad själv : )


Idag blir det nog ett lugnt pass runt byn eller nåt sånt. Hoppas på att det har slutat regna tills dess bara....

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards