Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Rebecca Andersson - 9 augusti 2011 15:47

Idag är det trögt i hjärnan. Shit så trött jag är alltså! Blir inte bättre av att kalendern är fullbokad och att jag har typ två interjuver i timmen stundtals under dagarna i veckan.


Jag behöver semester igen. Nedräkningen har dock börjat innan jag slutar här och då blir det nog ett glapp innan det blir något nytt. Mest troligt kommer jag inte att vara hemma ända fram tills det är dags att bli mamma utan jag har lite planer innan dess som kommer ge lite bra erfarenheter. Har jag riktigt tur kanske jag kan få mig en fast anställning till och med redan i höst. Men vi får se vart det slutar : )


Nu är det fokus sista dryga timmen på jobbet och sen blir det att åka till stallet och rasta pållen lite. Tror jag ska gymnastikhoppa lite idag, det brukar uppskattas av oss båda när hinder är iblandade : )

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards