Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Rebecca Andersson - 17 augusti 2011 14:26

Näe, inte direkt....


Av Rebecca Andersson - 17 augusti 2011 10:01

Nu verkar det som att hösten är här. Inte för att det gör så mycket faktiskt, bara det inte ska regna hela tiden. En solig höstdag med alla färger och frisk luft är inte att förakta!


Känner mig något sliten idag efter att ha vaknat fyra utan att kunna somna om ordentligt. Låg och strukturerade upp mitt jobb vilket inte är särskillt smart att göra den tiden på dygnet.

Tiden bara rusar iväg och nu är det inte alls många arbetsdagar kvar för mig. Två helger har jag kvar innan det bara blir "ledigt". Hoppas ju dock på att jag kommer att kunna sysselsätta mig med något som dessutom ger lite inkomst i höst. Har ett spännande möte i mitten på september som jag ser fram emot!


Igår var sista ansökningsdag på ett jobb jag blivit ombedd att söka. Så där hoppas jag att jag har en intervju att gå på snart också.


Försöker leva i nuet med hopp om en ljus framtid!


Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards