Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Rebecca Andersson - 10 augusti 2011 08:34

Igår eftermiddag sms:ade Jenny och frågade om jag hade ridit. Det hade jag ju inte då jag fortfarande var på jobbet och då J var ridsugen så fick hon låna Kanis. Skönt för mig att få åka direkt hem nån dag också :)


Extra kul att låna ut hästen till någon som ringer och är bubblande lycklig över att ha galopperat över lite bommar och hoppat nåt litet hinder :) Sötnöten :)


Så igår hann jag göra lite banskisser till helgens ponnytävlingar på surf. Höll mig även vaken ovanligt länge och såg på film på 6:an. Tyvärr orkade jag inte se färdigt hela...


Nu är jag ensam hemma resten av veckan som det ser ut. Inte ens katten har jag som sällskap :( Jörgen ska vara i Rundvik och fixa med min bil och med huset. Båda sakerna är ju bra att han gör men jag sover aldrig lika bra när han är borta....


Sitter nu och försöker peppa igång mig själv för att ta mig igenom den här dagen utan att somna där jag sitter och därmed passera halvtid på arbetsveckan.


Puss å hej!

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards