Alla inlägg under juli 2010

Av Rebecca Andersson - 9 juli 2010 12:37

Har varit ute och sprungit nyss. Det gick riktigt bra! Jag sprang 2km innan jag behövde gå en liten bit, det går bättre och bättre för varje gång jag är ute. Det är riktigt peppande att märka så stor skillnad hela tiden.


Igår var jag på stan med Lotta, det var mysigt :) Shoppade hudkräm, parfym och lite annat smått och gott. På kvällen satt jag och Jörgen och planerade alkoholinköp till bröllopsfesten. OJ så mycket vi behöver och OJ så dyrt det blir, men tur det är roligt iaf :)


Nu har jag mailat till Fabriken om festen och vi är ganska så mycket på banan. Ska åka och fixa med tårta och bukett idag då det inte fanns tid till det igår. När det är gjort så är det mesta klart inför bröllopet. Måste bara få till presentationen på alla gäster och göra klart bordsplacering och festprogram. Phu...!

Av Rebecca Andersson - 8 juli 2010 14:07

Den största nackdelen med sommar är ohyran... Jag och Kanan hade ett moln av bromsar runt omrking oss. Jag får nästan panik! Men vi travade ifrån dom när det blev olidiligt. Bästa Lina hade mockat till oss idag igen så det gick fort i stallet idag. Behövde bara fylla vatten i hagen och motionera Kanis.


Nu ska jag försöka masa mig in i duschen och åka och uträtta lite ärenden. Jag ska lämna Jörgens startmotor nån stans, sen tänkte jag se om jag hittar någon som kan fixa brudbuketten, köpa krafft till Kanan och jag ska även gå en sväng på stan tänkte jag.



Av Rebecca Andersson - 5 juli 2010 08:48

Blev väckt 04:22 i natt av att det åskade och blixtrade rakt ovanför oss. Det small som bara den! Regnet öste ner också. Ganska häftigt med vädrets makter ibland. Självklart hade jag svårt att somna om så nu känner jag mig helt överkörd igen. Har precis ätit frukost och tänkte fara ut och springa om en stund när maten har landad ordentligt i magen.


I lördags följde jag med Karin till Övik på tävling. Roligt att göra en dagstripp :)

Alla URF-ekigpage skötte sig fint och vi fick många placeringar. På den lilla stund vi var där hann jag hamna i diskussion med överdomaren också. Hon hotade Mickis med avstängning för att hon inte hade kavaj under säkerhetsvästen.... Jag sa att hon hade fel och att man får rida med långärmad skjorta, tröja eller jacka utan huva under västen men hon stod på sig och sa "Vart står det???"... TIllslut så gick hon och kollade med Bettan som också är överdomare och jag sa till Mickis att skita i det för att jag visste att jag hade rätt och vi avslutade framhoppningen. När Mickis var inne på banan sen så kom domaren och knackade mig på axeln -hon tog tillbaka det hon sagt. Jag hade alltså rätt, men det visste jag ju redan. :P Skulle aldrig ha tagit diskussionen om jag inte hade vetat att jag hade rätt. Men jag kan tycka att det är bättre i ett sånt läge som överdomare att ta det efter ekipaget har ridit. Nu skapade hon en massa oro och fick Mickis att tappa fokus. Det påverkar ju inte hennes ritt om hon har kavaj eller inte...



Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards