Alla inlägg den 1 april 2010

Av Rebecca Andersson - 1 april 2010 23:03

Jag är så trött så att ögonen blöder... Det är tävling i helgen och som vanligt är det mycket jobb inför och under en sån helg. Jag sitter nu i soffan och försöker hitta motivationen att lämna min plats här för att krypa ner i sängen. Förstår inte att det ska vara så svårt när jag vet hur skönt det kommer att kännas!


Ibland blir jag så trött på mig själv. Att jag ska ta åt mig så himla mycket av vad folk säger och tycker.... Suck.... Och varför måste folk tycka så himla mycket om saker som inte spelar någon roll för dom? Bara en sån enkel sak som att jag ska flytta ut hästen från Hippo till Degernäs är nåt som många "tycker" en massa om. Och tydligen är jag rädd för att rida min häst ute också. Det tycker jag är ganska intressant eftersom att jag rider ute mer än vad jag är i ridhuset. Jag måste ju vara ganska självdestruktiv som envisas med att rida ute när jag tycker att det är så himla otäckt. Eller?


Näe nu ska jag gå och lägga mig. Jag pallar inge mer nu!


Natti, natti!


Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards