Alla inlägg den 10 april 2010

Av Rebecca Andersson - 10 april 2010 20:22

Bilar är jättebra att ha -när dom fungerar... Min bil mår inte bra och allt har att göra med en incident med en stubbe för c:a ett halv år sedan. Suck! Det värsta är att den har betett sig hyffsat ända tills jag flyttade hästen på landet och blev helt beroende av den för att ta mig till ridhuset. Och nu när det är svårt att rida ordentligt ute pga underlaget så känns det inte så jättekul att ha en ledsen bil. Extra jobbigt är det att ha en ledsen bil när man lever på a-kassa.... Man blir inte rik på a-kassan -om det nu var någon som trodde det!


Idag har jag och min blivande make varit på Högtidskläder för att prova ut vad han ska ha på sig på vår stora dag. Å så stilig han blev! Han ska ha en frockcoat och det kommer att bli skitsnyggt! Jag borde för övrigt ha fått min klänning nu, men dom har inte hört av sig... Hmmm... Jag ska ringa dom till veckan och höra om den har kommit. Tänkte att jag skulle hämta den till helgen när vi åker till Stockholm för att fira mamis 50-års dag. s


Imorgon är det klubbtävling på Hippo. Jag ska inte vara med med Kanis, men Nell ska få hoppa 90cm. Kanan ska få en morgonprommis runt Degernäs har jag tänkt. Det känns väldigt viktigt att ta det förskitigt med hans ben nu när vi byter underlag osv. Vi får se om Jörgen följer med som han har lovat ;) Jag har morgonutsläpp och det blir tiiiidig morgon imorgon.


Nu ska jag återgå till mitt vinglas och min hallonchoklad :)


Ting!

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards