Alla inlägg den 28 april 2010

Av Rebecca Andersson - 28 april 2010 23:56

  

Av Rebecca Andersson - 28 april 2010 18:33

Så var det äntligen gjort -jag har cyklat till stallet t/r och jag överlevde! Jag tog tid på hemvägen och då tog det ganska precis 30 min. Jag kan tänka mig att det tog c:a 40min dit då jag hade sjukt mycket motvind. Men med bra musik i öronen gick det bara fint att cykla på min gamla tantcykel utan växlar.  


Kanan fick promenera lilla rundan vilket tar c:a 30 min. Joggade faktiskt med honom lite grann och det gick bra för oss båda. Kanan var väldigt nöjd och jag med för att jag faktiskt orkade göra det.


Så sammanfattningsvis blev det en lugn dag för Kanan men jag har fått desto mer träning. Phu!

      

        

      


Av Rebecca Andersson - 28 april 2010 14:08

Glömde bort att berätta att intervjun har blivit framskjuten till på måndag pga sjukdom... Jobbigt att behöva vänta, men jag har mer tid på mig att förbereda mig.


Jag har inte tagit mig iväg till stallet än... hmmmm...! Men jag är ensam hemma så det spelar ingen större roll när jag kommer hem. Jag SKA cykla idag, tror jag :P Haha!


Näe, nu är det dags för en kopp kaffe innan jag beger mig iväg!

Av Rebecca Andersson - 28 april 2010 09:56

Solen är verkligen bra för själen! Jag blir så himla nöjd på nåt sätt när det är så här fint väder. Tänkte på det igår, att jag har nästan inte behövt rida i dåligt väder alls sen vi flyttade till Degernäs. Igår när jag vaknade och hörde regnet smattra utanför fönstret tänkte jag att det var dags, men under dagen kom solen tillbaka så det var väldigt fint väder när jag red igår. Men det kommer väl dagar med skitväder också. Tur det finns kläder för alla väder :)


Idag bilr det ingen träning för oss. Bestämde mig igår för att det räcker med träningen i helgen. Jag ska hoppa lite lugnt själv på banan istället. Vill inte överanstränga hans ben nu när vi har bytt underlag genom att flytta. Det är ju dessutom tävling nästa helg så det blir ganska intensivt nu ett tag.


Jag tänker nog cykla till stallet idag, men det har jag tänkt tidigare också...! Jag är så lat för tillfället, vill inte vara på Iksu, vill bara slappa. Hemmafruandet är liksom inte min grej...


Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards