Alla inlägg den 21 april 2010

Av Rebecca Andersson - 21 april 2010 14:45

Tänk att en intervju på 30min kan ta så mycket energi! Jag är helt slut nu. Tjock i huvudet och ögonen svider..! Det tar på att vara koncentrerad. Intervjun kändes bra i alla fall och nu hoppas jag på att få komma tillbaka på en andra intervju nästa vecka. Det här är ett jobb jag verkligen vill ha! Dom ska anställa två stycken och då har jag ju dubbelt så stor chans att få jobbet.


Nu sitter jag här och försöker samla energi inför kvällens träning. Hoppas på att hästen uppför sig och att jag klarar av att hitta fokus.


Dagen får i alla fall tumme upp så långt :)


Tummen upp!

Av Rebecca Andersson - 21 april 2010 10:18

Idag är det intervjudags igen. Börjar ju kunna det här nu... Men idag är jag faktiskt lite nervös! Det här är ett jobb som jag tror kan vara riktigt roligt faktiskt. Ett jobb som är brett och som ger många bra erfarenheter. Nu gäller det att göra ett gott intryck!


JAG VILL INTE VARA HEMMAFRU LÄNGRE!!!!


Håll tummar och tår!

Av Rebecca Andersson - 21 april 2010 09:16

Skrittade först mot slätten med Karin och Thea i c:a 30min. Red sen fram och tillbaka på åkervägen i trav och galopp. Red mycket tempoväxlingar i traven. Han gjorde mycket fina längningar från början, på slutet var han lite trött och tappade takten. I galoppen kändes han mycket rakare än i går. Mjuk och avslappnad. När jag kom till stallet fick jag höra att ridbanan var öppen nu så då var jag tvungen att rida lite till :) Jobbade lite kort i trav och galopp. Kanan var väldigt avslappnad och vilade bra på steget. Oj så skönt att kunna rida på ridbanan!

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards