Alla inlägg den 5 september 2011

Av Rebecca Andersson - 5 september 2011 17:31

Då var det största och viktigaste måstet gjort. Fick vänta 1,5 timme innan det blev min tur, men jag fick en bra handläggare och bäst av allt är att Arbetsförmedlingen är näst intill totalt ointresserade av mig. Nästa träff är inbokad i januari och då är jag nog föräldraledig och därför kommer det inte att vara aktuellt då heller. SKÖNT att inte bli jagad av dom iaf :)


Åkte till stallet och joggade Kanan i stormen, shit vad det blåser! Han var fin och nöjd. Imorgon får han vilodag och jag ska börja projekt storrensning. Ska gå igenom alla grejer och sälja bort det jag inte ska ha som är användbart, slänga bort det som är skräp och sortera bland det som sak vara kvar. Ska bli skönt att få komma i ordning ordentligt. Orkar inte riktigt med allt sånt när jag jobbar heltid osv.


J är i Rundvik så jag är home alone... Så nu ska jag passa på och laga mat som jag tycker om men inte J :) Ska bara samla lite kraft innan jag masar mig till spisen (jag är verkligen världens sämsta hemmafru).

Av Rebecca Andersson - 5 september 2011 10:14

Phu.... Samlar kraft för att bege mig till arbetsförmedlingen... Det är verkligen en upplyftande plats. Verkligen...

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards