Alla inlägg den 9 september 2011

Av Rebecca Andersson - 9 september 2011 09:21

När man är ledig hela tiden så tappar veckodagarna betydelse i mångt och mycket. Men det bästa med att det är fredag idag är att alla andra får helg så då är det inte bara jag som är hemma :)


Förkylningen vägrar släppa taget... Tackar gud för nässprayen, eller kanske forskaren som kom på den. Nu har jag varit dålig i en vecka så jag tycker att det räcker faktiskt!


Idag ska jag ner på stan och till fd. jobbet för att få hjälp med lite papper till försäkringskassan. FK är en helt ny värld för mig, har aldrig fått ersättning från dom i hela mitt liv faktiskt! Bäst av allt med stadsbesöket är att jag ska äta lunch med Fridis :) RÄKMACKA på paus - yay!! :D Har du inte provat den så måste du göra det för den är awsome!


Sen ikväll blir det träning för Micke, som åskådare i alla fall :)

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards