Alla inlägg den 22 september 2011

Av Rebecca Andersson - 22 september 2011 15:45

Som Jenny påpekade i sin kommentar till förra inlägget är det mindre än 100 dagar kvar nu till beräknad födelse av lillan. Känns både som lång och kort tid samtidigt :)


Det största just nu är att min mage har en identitetskris * 2. Dels har jag tagit bort min piercing vilket gör att naveln och maken ser HELT naken ut. Jättekonstigt! Har ju haft staven där sen jag var 18 så att se naveln utan den är minst sagt märkligt. Köpte en annan stav som man skulle kunna ha hela graviditeten, men huden känns verkligen ansträngd över staven så jag tog bort den innan det var för sent (hoppas jag). Andra delen i identitetskrisen hänger ihop med naveln den också. Eller rättare sagt avsaknade av navel... Den är snart borta, och sen kommer den väl att sticka iväg åt fel håll också. Den ser inte ut som min navel i alla fall. 

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards