Alla inlägg den 20 september 2011

Av Rebecca Andersson - 20 september 2011 17:29

Det blir "lyxmiddag" på Trattis 33 idag :) Ska göra frasvåfflor med grädde och hjortronsylt. Såååå gott och sååååå inte nyttigt :P Men ibland måste man få unna sig också tycker jag :)


Jag är inte så att jag skyller på min graviditet och att jag liks ska bli så tjock att det inte spelar någon roll vad jag äter, men jag kan nog ärligt säga att jag inte bryr mig lika hårt om vad jag äter. Jag försöker äta vettig mat oftast men känner verkligen att jag kan lyxa till det lite oftare än annars. Men jag vill ju inte heller gå upp massor i vikt som jag ska försöka bli av med sen.


Av Rebecca Andersson - 20 september 2011 15:02

Jag är trög idag... Eller kanske snarare lat. Lyckas inte ta mig för något alls typ.... Har äntligen duschat och  gjort mig klar för att cykla till Coop. Så nu tar det väl en tre timmar till innan jag tar mig ut genom dörren?


Hade tänkt börja röja i lilla sovrummet  för att få bort lite saker som vi aldrig kommer att använda men det får jag ta imorgon eller nåt.  Håller på att dö av värmeslag idag. Jäkla graviditetshormoner... Känns som att det är typ 30 grader inne vilket det inte är. Men det betyder att jag typ dör så fort jag rör på mig för det blir så varmt.


Har iaf ropat in lite barnkläder på Tradera. Bla ett par hängselbyxor för 3kr :) Det är good shit :)



Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards