Alla inlägg den 13 september 2011

Av Rebecca Andersson - 13 september 2011 17:28

Har varit en duktig hemmafru idag :) Jag har spikat upp tavlor i sovrummet, dammsugat, tvättat, stökat undan, bakat blåbärspaj och ska snart börja med middagen. Phu!


  Hoppas verkligen att pajen är lika god som den ser ut! :)

Av Rebecca Andersson - 13 september 2011 10:12

Har funderat lite på det här med att klappa bebismagar eller inte. Många gravida har problem med att folk känner en rättighet att ta på deras mage. Jag har inte det, jag tycker att det är helt ok att folk vill känna och är nyfikna. Jag undrar om det kan bero på att jag är en ganska fysisk person själv som gärna "tar på folk" när jag pratar med dom osv?


Det jag har märkt är att många verkar vara medvetna om att dom inte kan ta för givet att dom får klappa alla gravidmagar och nu vet dom inte riktigt hur dom ska bete sig istället. Så bara så att ni vet, alla ni som tycker det ser mysigt ut -det är helt ok att ta på min bebismage :)


Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards