Alla inlägg den 19 september 2011

Av Rebecca Andersson - 19 september 2011 17:19

Ja nu händer det grejer :) Har varit på Uminova för att prata om testuppdraget som jag ev. ska göra. Det låter väldigt spännande och jag är supertaggad! Det skulle innebära att jag skulle göra en kompetenskartläggning och kompetensanalys till ett företag. Mycket utvecklande och utmananade :)


Sen så ringde dom från Universitetet idag också och jag ska på intervju om c:a två veckor = spännande! Skulle verkligen vilja ha det där jobbet och det skulle vara toppen att ha löst jobbsituationen innan jag blir föräldraledig.


I helgen så har jag och J firat vår 7:års dag. Helt galet vad fort tiden har gått! Känns som en hel evighet sen, men samtidigt som igår, som vi stod på dansgolvet på Corona :)



Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards