Alla inlägg den 14 september 2011

Av Rebecca Andersson - 14 september 2011 22:18

Åkte till Hippo i em för att tvätta och äta middag med Kerstin. Har tvättat upp innehållet i en hel gigantisk Ullaredpåse vilket kändes väldigt skönt! Massa schabrak och några täcken. Fick mig en go middag också med trevligt sällskap :)


Har spenderat hela kvällen med att kolla på träningarna. Känner mig grymt sugen på att få vara med själv, men jag känner mig samtidigt väldigt tjock och otymplig så jag behöver inte resonera så mycket med mig själv för att inse mitt eget bästa ;)


Fortsätter nu i samma tema här hemma i soffan genom att kolla på sammandraget från EM. Ååååå!! Vill också!!!!

Av Rebecca Andersson - 14 september 2011 09:40

Jag undrar vad jag ska hitta på å göra idag? Är fortfarande förkyld, snart går jag in på vecka två nu och det är vansinnigt dryyyygt.... Så jag ska nog ta det ganska lugnt men det blir ju vansinnigt tråkigt i längden :P. Jag tänkte nog åka till Hippo i em/kväll och tvätta lite samt kolla på träningarna. Det var länge sen :)


Är mer eller mindre hästlös i veckan då Jenny/Julanda lånade honom igår och Matlida har snott honom nästan resten av veckan, Men det är nog bra för mig, min kropp och min förkylning att inte rida så mycket nu.

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards