Alla inlägg den 8 september 2011

Av Rebecca Andersson - 8 september 2011 15:26

Har varit sugen på Kesella vanilj och färsk persika hela dagen. Hade planerat att ta det som ett mellanmål nu på eftermiddagen. Kan lova att besivkelsen blev STOR när persikan hade blivit dålig.... Buhu! Å ingen annan frukt hade jag hemma. Tyckte faktiskt väldigt synd om mig själv just då.


Ligger nu i soffan och känner mig sjuk. Har laddat med alvedon, nässpray och hostmedicin men känner mig inte piggare för det... Funderar på om jag ska orka ta mig för något. Typ plocka ur och i diskmaskinen, färga håret, cykla till affären och köpa frukt. Men jag ska nog fortsätta fundera en stund till tror jag.


Har varit i stallet och ridit på finaste Kanis. Han kändes toppen idag med. Lugn och fin men ridbar och framme. Så nu hoppas jag att han ska sköta sig med Kerstin :)

Av Rebecca Andersson - 8 september 2011 10:23

Dagen igår blev inte så tokig faktiskt. Lyckades rida hästen när det bara duggade lite lätt så jag blev knappt ens blöt och dessutom var han väldigt fin att rida. Hoppade lite småhinder som stog på banan för att ajg ville ha ett högintensivt pass som inte var allt för långt med tanke på vädret. Han var pigg men avslappnad och skötte sig toppen! Tjockisridbyxorna var en hit! Kunde dock med facit i hand ha köpt dom en storlek mindre, men nu får det vara så här för det är då bättre än mjukisbyxorna.


Jörgen kom hem igår och det är så skönt att ha honom här. Är ju van vid hans sällskap


Så bortsett från att förkylningen har mig i sitt grepp fortfarande så blev dagen ganska så bra :) Har laddat upp med nässpray och hostmedicin och hoppas på att pigga på mig snart. BM sa att det är vanligt att förkylningarna blir mer långdragna när man är gravid för att slemhinnorna är känsligare och immunförsvaret är lägre.


Nu ska jag göra nån nytta här hemma innan jag åker och rider Kanis. Måste se till att han är rastad ordentligt då han ska vara med på Micke-träningen med Kerstin fre-lö :)

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards