Alla inlägg den 7 september 2011

Av Rebecca Andersson - 7 september 2011 09:38

Ja den här jäkla förkylningen har då definitivt inte blivit bättre... Och dessutom så regnar det som f*n. Ska snart dra mig till stallet och rida på Kanis och bli dyngsur vilket förmodligen kommer göra underverk för förkylningen.


Men först ska jag åka på coop och hämta ut mina tjockisridbyxor med mudd i midjan :) Hittade dom på Horze.se och jag tror dom blir perfekta! Det är ju bara magen som har växt så det funkar inte med att köpa stora byxor, utan jag behöver en annan lösning i midjan och med dom här så hoppas jag att det ska blir bra :)


Horze Katrina joggingbyxor, dam

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards