Alla inlägg den 26 september 2011

Av Rebecca Andersson - 26 september 2011 10:38

Så var tävlingsledardebuten avklarad :) Gick bra för mig och S så nu tar vi  nya tag för nästa höst och vi har storartade planer att göra nåt riktigt bra till den tävlingen :)


Kanan har tävlat med Kerstin och dom har skött sig lysande! På fredagen var de dubbelnolla i 120-klassen och kom 4 med det resultatet. På lördagen var det debut i 130cm och ryttarinnan var lite taggad och vände för tight på en kombination så Kanis hann inte riktigt med där. Blev också en rivning på en planka, en riktig avstrykning. Men hästen hoppade väldigt bra så det var kul att se :) Igår var det dags för 135cm. Dom fick en klockren runda och slutade på en 3:e plats!! Jättekul! Var nervös som F*N faktiskt, har inte varit det tidigare :P. Dom kom dessutom trea i DM:et för seniorer! Jättekul!


Jag har inte varit så snäll med min kropp i helgen så nu får jag ta konsekvenserna.... Svullna fingrar, ischias och foglossningar... kul? Näe, inte dirket...


Idag ska jag jogga Kanis, stöka undan här hemma, skriva lite sånger till medlemsfesten och gå på spex-möte :)

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards