Alla inlägg den 6 september 2011

Av Rebecca Andersson - 6 september 2011 21:04

Så gott som samma sekund som jag gick ut från jobbet i fredags kom förkylningen krypandes. Det är så typiskt att bli sjuk bara för att man slappnar av. Nu har jag bara blivit sämre och sämre och jag känner mig ganska mör faktiskt. Hostar och snorar... Hoppas det ska ge med sig snart.


Har börjat rensningen i stallet nu i alla fall. Steg ett var faktistk att gå igenom alla ridkläder jag har och resultatet blev fyra par ridbyxor som nu ligger ute på tradera och väntar på nya ägare. Har gått igenom en hel del av Kanans grejer också. Massor ska tvättats och lite ska säljas. Jag har galet mycket täcken men jag vågar inte göra mig av med något heller eftersom att han står i kallstall och det kan behövas ombyten på vintern om han blir blöt osv. Men nåt bett, ett par benskydd och några ländtäcken, bla, ska ut på tradera.


Var förbi på ÖB idag och fyndade några svarta plastbackar som jag täntk mig till badrummet. Perfekt att förvara grejer i ovanpå väggskåpet vi har där! Ser så mycket bättre ut när det är undanstoppat. Har även köpt lådor i kartong som vi ska ha ovanpå garderoben i hallen med samma syfte, men dom ska jag ta tag i och fylla upp en annan dag.


Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan. Jag är ju som jag vart så jag tycker att det är lite otäckt att gå dit... Är alltid orolig att hon ska hitta något fel... Att nåt prov ska vara dåligt osv. Men det är ju också därför man ska gå dit... Blodtrycket tar jag ju själv hemma och det är då alldelens utmärkt fortfarande så det är ju ett gott tecken. Har som fått för mig att jag kommer att få havandeskapsförgiftning och då är högt blodtryck ett symtom. Är av samma anledning rädd att dom ska hitta äggvita i urinen... Gillar inte att inte kunna styra och att inte vara i kontroll.... Hmmmm...


Är i alla fall i v 25 nu. Tiden går fort! Känns som att det bara kommer att smälla till innan hon är här! Lillan :)

Av Rebecca Andersson - 6 september 2011 08:17

Kan man bli annat än glad?



Oleg%20g%C3%B6r%20succ%C3%A9%20med%20Electropop

Presentation


Den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, litet som stort.

Bebis

Shere Khan

Shere Khan är en valack f -00 e: Levantos II u: Baloha ue: Mowgli. Vi tävlar hoppning och har placeringar upp till 140cm. <

Följ min blogg!

bloglovin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards